Блог формування у дошкільників, педагогів і батьків мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя

Новини









Перемога у обласному конкурсі блогів зі сталого розвитку!
01 червня 2018 року Почесною грамотою Дніпропетровської обласної держадміністрації урочисто нагороджена вихователь-методист (в.о. завідувача) ДНЗ№15 "Барвінок" НВК "Дивосвіт" Білоткач Наталія Іванівна як переможець обласного конкурсу блогів (перше призове місце) у номінації "Кращий блог зі сталого розвитку!" Щиро вітаємо БілоткачН.І. і колектив ДНЗ№15 з перемогою!

ЩИРО ДЯКУЄМО УСІМ ЗА ПІДТРИМКУ І ГОЛОСУВАННЯ ЗА НАШ БЛОГ!


***********************************


27 БЕРЕЗНЯ 2018 року педагоги ДНЗ№15 "Барвінок" НВК "Дивосвіт": завідувач КоваленкоО.А., вихователь-методист БілоткачН.І., вихователь ХоменкоВ.М. прийняли активну участь у афілійованому міні-EdCamp Zhovti Vody, що відбувся на базі НВК "Дивосвіт".
Питання сталого розвитку були актуально висвітлені у різних видах діяльності даного заходу.



**************************************

19 і 22 березня 2018р. в ДНЗ пройшли заходи міського методичного марафону "Рання профорієнтація дітей дошкільного віку як складова процесу соціалізації" з вкрапленням питань сталого розвитку. Зокрема, організована зустріч з цікавою людиною - молодим  художником м.Жовті Води Милосердним Я.М. та фізкультурно-оздоровча розвага "Політ у Космос" у рамках пропаганди збереження ресурсів планети Земля!




*************************************

Вихователь Глущенко Ірина Сергіївна взяла участь у роботі ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку», яка відбулась 14 грудня 2017р. в м.Дніпро.


****************************************

Творчий авторський педагогічний колектив ДНЗ№15 "Барвінок" спільно з родинами Іволга і Перехрест зайняли І призове місце у міському конкурсі-огляді "Мій рідний край - моя маленька Батьківщина" у номінації "Українська народна іграшка", на якому представлено композицію поробок з використанням покидькового матеріалу (вторинне використання сировини), що є одним з аспектів сталого розвитку. 

Композиція під назвою «Запрошуємо на гостину» вразила своєю оригінальністю та застосованими техніками виконання із вторинним застосуванням різного покидькового матеріалу.

Особлива подяка сім*ям Іволга і Перехрест.



****************************************

14.12.17р. Участь ДНЗ№15 "Барвінок" у роботі ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку».

Вихователь ГлущенкоІ.С., подала заявку на участь в ІІІ Всеукраїнській конференції "Філософія, теорія, практика випереджаючої освіти для сталого розвитку:  "Круглому столі" "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку", який відбудеться у м. Дніпро 14.12.2017р.


*************************************

30.10.17р. Участь ДНЗ№15 "Барвінок" у обласному конкурсі "Мій рідний край - моя маленька Батьківщина".

Творчий колектив ДНЗ№15 "Барвінок" спільно з батьками взяв участь у міському конкурсі-огляді "Мій рідний край - моя маленька Батьківщина", на якому представлено композицію поробок  з використанням покидькового матеріалу (вторинне використання сировини), що є одним з аспектів сталого розвитку. 
Композиція під назвою  «Запрошуємо на гостину» вразила своєю оригінальністю та застосованими техніками виконання із вторинним застосуванням різного покидькового матеріалу.



Презентація поробки:
«До веселої родини,
Під зелений кущ калини
Як годиться в Україні
Запрошуєм на гостину
На веселі посиденьки,
На варенички смачненькі»!

  ****************************************05.10.17р. Тренінг за програмою "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку" від Наталії Гавриш і Олени Пометун в м.Київ.

(за програмою "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку" для дітей 4-го, 5-го і 6-го років життя)
ОСНОВНІ ТЕМИ ТРЕНІНГУ:
►  Які особливості освіти для сталого розвитку? Чому ДЛЯ, а не ПРО –  як формувати реальні моделі поведінки, а не розповідати про них;
►  Що таке педагогіка емпаурменту, на якій побудовано програму, і як вона змінює роль вихователя;
►   Якими є зміст та методика програми: як опрацьовувати з малечею навички ефективного спілкування, ресурсозбереження та піклування про довкілля;
► Як запровадити  програму «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»  у вашому навчальному закладі.

МЕТА ПРОГРАМИ – сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя: навички ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючими. Навчання і виховання передбачають залучення дітей в ігровій формі до виконання і повторення дій, які допоможуть їм бути комунікабельними, екодружніми,  здоровими і впевненими.
ЯКІ СТАЛІ ЗВИЧКИ ВІДПРАЦЬОВУЄ МАЛЕЧА? Тематичний план навчання дітей 4-го- 6-го років життя за програмою. 
ЧИ МАЄ ГРИФ МОНУ? Так, програма "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку" має гриф МОНу і  включена у перелік рекомендованих.Переглянути можете за посиланням серед парціальних програмах під № 50 та № 58. Органічно поєднується з усіма чинними державними.
ДОДАТКОВА МОЖЛИВІСТЬ
Ви можете зініціювати проведення такого тренінгу у своєму місті. Для цього Вам потрібно:
– сформувати групу з 20-25 осіб;
– знайти приміщення для проведення тренінгу;
– запросити наших експертів, попередньо узгодивши дати, програму тренінгу, вартість й умови проведення.

Інформація взята з сайту:  http://www.esd.org.ua/node/927

Немає коментарів:

Дописати коментар